Dag sporters,
We zijn vertrokken. Het had heel wat voeten in de aarde om nog wat deelnemers ingeschreven te krijgen. Jij bent erbij. Oef!
Met een team van 75 kunnen we uitkijken naar 31 mei.
Deze week zag ik federaal minister Beenders, een zeer sympathieke man met grote ambities op vlak van toegankelijkheid.
"We zijn in Europa wellicht de slechtste leerling van de klas wat rolstoeltoegankelijkheid betreft," vindt hij.
Dat vindt Kinumai ook. Daarom trekken we met grote ambities richting de 20km, en nog veel verder.
Waar we concreet voor zullen lopen en centen inzamelen, vertel ik volgende week. We starten een beweging en willen jou erbij.
Om te beginnen help je ons alvast door ons te volgen op Instagram, Facebook of LinkedIn.