Dag sporters
Voor sommigen zit de paasvakantie erop. Voor anderen was er helemaal geen paasvakantie. Maar één ding is zeker: de komende weken zal er gewerkt worden ! Is het niet aan die conditie (omdat je die al hebt natuurlijk), dan wel aan die fundraising voor Kinumai.
Wat we willen doen, maakte ik al duidelijk (hoop ik).
Wie toch nog van niets weet, kan op onze website nog eens uitgebreid lezen waarom we ons uit de naad gaan werken om €15.000 te proberen inzamelen.
Voor wie die 5 minuutjes liever loopt in plaats van te lezen, hier een zeer korte samenvatting van waar ik in het komende jaar aan wil werken, naast het leuren met oprijplaten:
-
Om een ledenprogramma op te zetten.
- Om van de Brussels Kanaalzone een giga rolstoeltoegankelijke zone te maken.
- Om onze lokale bewindslieden aan te sporen dringend eens werk te maken van die toegankelijkheid.
Verder had ik ook beloofd dat we jullie tools zouden aanreiken om de fundraising te vergemakkelijken.
Via deze link kan je onze QR-code downloaden. Die kan je dan op je smartphone presenteren aan de persoon die voor je neus staat om die zelfgebakken wafel te kopen.
Die QR-code leidt naar Mollie (onze payment provider), waar je met verschillende betaalmiddelen terecht kan. Rechtstreeks overschrijven kan natuurlijk ook, en wel op rekeningnr. BE37 7370 5272 7728. Fiscale attesten kunnen we niet afleveren.
Verder stuur ik jullie ook nog een WhatsAppje dat je zal kunnen sturen naar de mensen die je willen steunen.
In de komende dagen volgen nog andere tools of posts op de socials die jullie kunnen liken, sharen, etc…
Ik krijg er zin in. Hopelijk jullie ook.
Train ze en tot gauw.
Groetjes,
David
P.S.: volg je ons nog niet op de socials ? Doe het nu.